16.3.10

The way how I face Him

The way how I face Him,
Answer: Bonus

I very miss him...Who knows?
That's Nobody
I very need him...Who knows?
That's Nobody too
I very LOVE him...Who knows?
That's still Nobody too

只是习惯罢了 一直在告诉自己
我很希望自己很清楚 其实我一点也不
我还是很爱他 还是忘不了
虽然已经 忘了很多
我 不是我 但至少不是 100%

我还以为 哼 我很勇敢
我什么都不怕
事情过了那么久 答案还不是我想象中般的完美
你让我一直一直在退后 

讨厌着我
教我怎样面对你
你爽我怎样

语毕
接近崩溃

会呼吸的痛-Fish Leong
Yayx~!
I'm the 'girl like boys'XD

No comments:

Post a Comment

Just Write Something...^^